2013. szeptember 9., hétfő

Viszlát nyár!

A hétvégébe próbáltunk beletuszkolni egy két hetes nyaralást - ami idén kimaradt - rövid pontokba szedve. Tömény, fárasztó, de tartalmasra sikeredett. Egyetlen problémám volt, sehol sem tudtam változatos, fantáziadús, színes vega/vegán kajához jutni Csopak- Balatonfüred- Tihany háromszögbe, mert nem vettem a fáradtságot előkutakodásra, spontán nem jött szembe egy ilyen hely sem. Legközelebbre szívesen várok javaslatokat "vegán-balcsi" jeligére.








4 megjegyzés:

Szilvi írta...

Azért remélem összességében meg vagy elégedve , én irigyeltem a programjaidat. Az alsó kép hol készült? Olyan mint a tési szélmalom. Olyan sokat kirándultunk arrafelé, imádtam.Dolgos kreatív energiákkal teli szép napokat Neked!

Zelnice írta...

ha vegán+balaton, akkor szóljatok ha mentek, megyünk mi is és a papa házikójában azt főzünk, amit akarunk :-)

Colette írta...

Igeeen, persze fáradtan elégedett;-)... Tési malom, persze, hogy az... vasárnap Várpalota irányába indultunk. Neked is aranyló őszt!

Colette írta...

Ezt legközelebb nem hagyjuk ki!:-)