2013. február 16., szombat

Kapóra jött

Ez a cipzáras zseb téma sem hozta lázba az alkotó lányokat, asszonyokat... még nem. Éppen úgy mint ahogy kedvenc szemüveges szakácsom mondotta, hogy ha a gyerek azt mondja valamire: nem szereti, az pusztán annyit jelent, még nem;-) Kikészítettem egy farmerszoknyámat, felhasogatni, bevágott zipzáros zsebet fabrikálni rá, ott lógott már pár napja a szék támláján. És ekkor hozza a gyerek a kedvenc nadrágját: kiszakadt. Nem baj fiam!



Kérdezem tőle, ha van egy jó ötletem és megcsinálom, akkor fogja-e még viselni, de a válasz elég határozott.
Nézegetem a nadrágot, mert amióta a "Fogyó hold" színdarabban játszunk a barátnőimmel, a már nincs egy ruhám és még nincs egy göncöm átmeneti zónában tartok. Kapóra jön a nadrág, letolom a kinyúltat, magamra rángatom ezt a csőnacit... és ha bevágom rá azt a bizonyos cipzárt, akkor lesz mit felhúznom jövő héttől és a közönségnek is megjöhet a kedve hasonlatos megsérült, lebetegedett kedvencek javításához. 


Nekem tetszik a végeredmény, azon gondolkodom, hogy kell-e a másik szárára is egy asszimetrikusan eltolva. Szerintetek?



A következő textiles alkotónapról ITT olvashattok és február 18. hétfőig várom a jelentkezőket, a colette.color@gmail.com címre. 

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez a nap is eljött; örököltél egy nadrágot a fiadtól! Az enyémek még nem ilyen nagyok (vagy én nem vagyok annyira kicsi), de biztos vicces lesz majd, mikor megkérdezem a gyereket, hogy "lehet az enyém a kinőtt holmid?" :)))
Nekem ez a türkiz cipzár kissé kirí a nadrágból, talán ha piros lenne, mint az öv, jobban illeszkedne... Egyébként technikailag profin megoldottad. Nagyon tetszik.
Erzsi

Colette írta...

Igen, már sok dolgot örököltem tőlük, a legjobb túrabakancsot, edzőcipőt, polókat, dzsekiket... egyedül a nadrág méretünk nem passzolt. A legnagyobb fiam tizennyolc, az előző posztban láthattad, mostanában kezd combosodni, szerencsére nekem meg sikerül apadni ugyanonnan;-)Összeértünk!
A türkiz nagy kedvenc, sok polóm van ezzel a színnel, bízom benne úgy már jó lesz az összhang... piros övet csak a fotó kedvéért húztam magamra, hogy legyen benne egy kis szemet vonzó...

Szilvi írta...

Ezt is frappánsan megoldottad.El tudnám képzelni a másik zippzárt is eltolva és másmilyen színnel. Ez csak most jutott az eszembe, és igen szerintem működne.

Feszter írta...

Mekkora ötlet! Nagyon szemrevaló a zseb maga is, meg a gyűrű ;)

Colette írta...

Szerintem is működne, megvárom hátha kiszakad;-)... baromi lusta vagyok lyukat vágni rá, ha eleve nincs rajta!

Colette írta...

Köszi! Végre van nadrágom, azóta le sem húztam... meg a gyűrűt se,az mint egy kabala mindig velem van.