2013. február 22., péntek

Egy nap, amikor bárki nyithat éttermet

Az a helyzet, nagyon sok az információ körülöttünk, sokszor az sem talál meg bennünket, ami a legközelebb áll hozzánk. Így voltam a RESTAURANT DAY-jel, aminek hallatán  üzemelő éttermek valamifajta világnapjára gondoltam, és meg merem kockáztatni, az elnevezés egyáltalán nem illik a megmozdulás szelleméhez, de ez csak egy vélemény. Felugrott pár infó valamelyik blogban -  napok elteltével, már meg sem találom -, a facebook játszitéren is mondatok, hogy vasárnap nem kell főzni, de csak legyintettem, hogy ugyan már, kinek nem kell? Budapesti szingli gasztro bloggereknek? Fülön csíptem egyben az előítéletem is, még mindig van ilyen, de aránylag gyors reakcióidővel kezelem. Így aztán hétfőn a rendezvény másnapján esett le a húsz fillér, hogy akár ott lehettem volna bármelyik helyszínen, megkóstolhattam volna mások ízeit, Csipsz Parádénál, Édesség Laborban, Mazsola Kantinban párat említve a teljesség igénye nélkül... ha az a VOLNA  ne lett volna;-) Lemaradtam, de nem végérvényesen, a világméretű megmozdulás évente négyszer van, a következő időpont egy nagyon vonzó és szívet melengető hónap  vasárnapján lesz, május 18-án. Ohhh, nem csak beírtam a naptárba, hanem nagyjából most ekörül forog minden gondolatom, mert jelentem Győr is csatlakozik a kezdeményezéshez, közelebbi helyszínt: Győr-Ménfőcsanak, az "éttermem" neve még egy darabig titok, de nagyon sok barátomat szeretném majd vendégül látni! Éljen a vidék, éljen ez a kreatív gasztro játék, ahol álmaink egy-egy napra életre kelnek, mert ez egy olyan nap, amikor bárki nyithat éttermet. Azért tartom fontosnak ezt a kezdeményezést, mert a benne résztvevőket abban támogatja, hogy ne adják fel álmaikat, építkezzenek abból amijük van... az pedig hihetetlen inspiráló, hogy a világháló segítségével bekukucskálhatsz a megvalósult elképzelésekbe. Azt látom, hogy néhányaknak nem jelent többet mint egy jó buli, vannak azonban egészen profi, kitalált, megtervezett, arculattal rendelkező helyek, amikben csak bízni tudok,  hamarosan az év 365 napján nyitva találjuk éttermük ajtaját. 

Ti nyomon követtétek az eseményeket? 





Mazsola Kantin Budapest 





fotók forrása

Nincsenek megjegyzések: