2011. december 16., péntek

Mire használjuk a dió héját?

A terv szerint most jönne egy linzer és a nálunk nagyon népszerű vaníliás kifli, de ehhez a fiúk segítsége is szükségeltetik, ugyanis a diónk még pucolatlan. Megszántak, neki is ültek, de a kamaszok hamar megúnnak mindent... szép lassan elszivárogtak az asztaltól... majd holnap folytatjuk...
Míg a produktum egy kicsi tál dióbél lett, mellette egy óriás halom dióhéj képződött. Ötleteljünk, ha van kedvetek hozzá, hogy mire lehetne ezt a rengeteg dióhéjat felhasználni? Elsőre formáztam újságpapírból egy kisebb koszorú alapot, és azt ragasztottam körbe dióhéjjal. Éppen beleillett egy mécses a közepébe... de tovább alakítható... nem lezárt az ügy! Ti mit láttok még bele?




9 megjegyzés:

foltoska írta...

Nagyon tetsuik az ötleted! Nálunk a cserépkályhában szokott landolni, persze egyszerre csak módjával. Az idén a kopogtató koszorút díszíti

foltoska írta...

tetsuik= tetszik, bocs

Kreatív konyha írta...

Szerintem ez egy nagyon jó ötlet! Még ugyanez esetleg arany színnel lefújva is jó lehet...

Bogi írta...

Ez de nagyon jó ötlet! Hihetetlen dolgok pattannak ki a fejedből, irigyellek. :)
Egyébként ilyen alapon akár karácsonyfadíszként is el tudom képzelni, egy gömbre ragasztva, esetleg színre fújva. :)

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Nagyon ötletes darab!!!Lesz dióhéj az idén bőven!!!:)))

Lady L írta...

Az óvatosan ketté vett dióhéjba pici pólyásbaba akasztóval és mehet a fára. Lehet kékfestőbe, vagy bármi textilbe, fagolyó a feje, arca rajzolva, kis főkőtő szalagból, feje köré fodros-cakkos szalag mintha a pólya felsőrésze lenne. A test rész kitömve.

Colette írta...

Nálunk is megvan a kályha veszély... azuram hazajövén, már fogta és odakészítette a kupacot...mire én sikítva, hogy azt neeeeeeee, holnap folytatom az újrahasznosítást:-)

Gondolatolvasás működik, már száradnak az újságpapír gömbök:-)
Fújva vagy anélkül... ez már ízlés dolga...nálam most a natúr jobban bejön, de volt amikor minden befújtam aranyra:-)

A dióbölcsőset ismerem, van is jópár változat a díszeim között, fehér madeirás takarós, meg kékfestőt is... köszönöm, hogy emlékeztetsz!

Bogi írta...

Reggelre még megálmodtam egy dióhéjas képkeret ötletet is. :D
Egyébként a natúr nekem is jobban bejött, a festés csak eszembe jutott, ha már írták előttem. :)

Szera írta...

Nagyon tetszik! :)