2011. december 15., csütörtök

Illatözön

Konyha üzemmódra kapcsoltam és naggggggyon ÉLVEZEM. Narancsos almalekvárral  indítottam, meg egy szimpla adag citromos keksszel, amiből nem sok maradt. Ebből okulván  a sütögetést a délelőtti órákra ütemezem át, s mire hazajönnek a fiúk, addigra a kekszek, mézesek, kiflik már dugihelyükön fognak lapulni. Sajnos nálunk ez másképp nem megy, akarom mondani nem marad:-) Ezt a receptet minden éven megfőzöm, nagyon szeretjük vékonyan vajazott pirított barna kenyérrel. Ami izgatja még a fantáziámat, és sosem  próbáltam, az a mákos almalekvár ... szerintem délután bele is vetem magam a kísérletezésbe.  Ha van tapasztalatotok,  akkor írjátok le, jó?




5 megjegyzés:

horimarika írta...

De jó! Én ma kökényt találtam a piacon:))) Főzzek lekvárt?! Egyébként télen én citrus lekvárt főzök: narancs, citrom, grapefuit, lime... És egyszer összejött több kiló kivi egyszerre... abból is lekvár lett! És milyen dögös!

Nagymamis írta...

Nagyon gusztusos......és hozzá csinos dekoráció. A sütikkel én is így voltam......de most már felnőttek a fiúk,már nem olyan népszerű az édesség! Inkább a kelt tésztákat szeretik.

orsolya vanessza kiss írta...

Ez nagyon aranyos ! :)

Tündérviola írta...

Tegnap este nálunk fahéjas almadzsem készült :) Hévégén pedig kipróbáljuk ezt a narancsos verziót.

Nia írta...

Ha tudnátok milyen finom! Ugyanis én ott jártam és megkóstoltam :)) én is elkészítem! És nagyon- nagyon tetszik a dekor!