2011. szeptember 20., kedd

Utolsó simítások

Ez pedig legyen az utolsó simítások hete... elnézést mindenkitől, hogy így írásban, sok ember előtt letett fogadalmak szükségeltetnek ahhoz, hogy befejezzek dolgokat. Ehhez mindenképpen felhasználnám a nyilvánosság erejét:-) Biztosan ismerős az érzés sokatoknak, hogy 95-99 százalékos készültségnél leteszitek a munkadarabot, és valahogy másnap már okafogyottá válik a téma, jönnek más megoldásra várók, aztán meg nem lehet egy gombostűt se letenni az asztalra!  Nekem nagyon ismerős:-) Például a horgolásaim hónapokat tudnak azért pihenni, hogy az elvarratlan szálakat behúzgáljam egy zsákvarrótűvel. Nem így kell csinálni? Akkor tippeket is szívesen veszek! Jöjjenek a hét első befejezős napjának lehajtós fedeles zsákocskái, amiből egyet már mutattam ITT. Ohhh, most nézem a dátumot, még csak 17 napot pihentettem a társait, az nem is olyan vészes. Készült három "keresem a nőt" stílusban, meg másik három olyan colettes őszi fílinggel:-)
A fazont abszolút loptam, vagy szebben fogalmazva kölcsön vettem egy fonalcsigás záródásos pipere táskához. Egyébként nekem a régi viasz pecsétes borítékok lebegnek a szemem előtt, ahányszor rájuk nézek:-) Nektek, hogy tetszik... kritika is jöhet, most jól állnak a csillagaim:-)))







11 megjegyzés:

horimarika írta...

Jó fazon!

Gabriella írta...

El tudnám képzelni a táskámban :))

böpörö írta...

jajistenem, az a KÉK..........!

Névtelen írta...

Szépek, mindegyik,- különösen a barna és a türkiz.
Magamra ismertem, ami a poszt elején levő gondolatokat illeti a munka befejezésével kapcsolatosan.

Szép estét:

Tünde

csevi írta...

Mikor kerül fel a meskára? elhurcolnám a kéket. De látom már valaki megelőzött akkor váltok a lilára. De én kék imádó vagyok.

Erzsébet írta...

Nekem most ez a kedvenc fazonjaim tőled. Meseszépek...

böpörö írta...

Csevi, nem csaptam még le a kékre, csak megcsodáltam, így az elsőbbség a tiéd:)
A fazon nekem is kedvenc lett...

Aledi írta...

Jó ez a fazon nagyon. Az az első barna, az különösen tetszik :)

Lilang írta...

Én nem győzöm hangoztatni. Nagyban táskafüllel tuti siker :)
Mondjuk így is az... de akkor lehetne szett is...

Colette írta...

Köszi lányok, figyelek... Lilang ötlete várólistán, de egyszer beérik, hiszem:-)

Szabó Zsófia írta...

Gyönyörűűű!!! :o) És én is így alkotok. Van olyan, ami nem hónapokat, hanem éveket pihen. Hát igen... :o/