2011. szeptember 27., kedd

A divat egy igazodási pont...

...ezt gondolom róla. De élvezem, amikor a figyelmemet egy adott színre, stílusra, formavilágra irányítja, mert a kutakodás, felderítés mindig új ismereteket ad. A színek területén különösen így van, hiszen  érzékenységem erre a legnagyobb. Ezért került talán fókuszba ez a tipikus őszies tónusa a sárgának, amit  árnyalatnyi  eltérések más-más elnevezéssel illetnek, de a lényeg, a hatás egyszer sem marad el: kívánatos! Éppen ugyanazt a gyakorolja rám, mint az indiai konyhából ismeretes kurkuma, ami a színével az étvágyat fokozza. Az őszi divat fűszere tehát  az okker, mustár, karamell, csau, borostyán sárgák... amelyhez aztán egyre több zöldet adagolva eljutunk a Pantone által preferált bambooig is. 



- mokasszin: littlewingsdesigns
 - bőrfülbevaló: BEEJOUbyfercmuvek
- bőrmandzsetta: KashenJewellery
- kötött sapi: pixiebell

Neked melyik a kedvenc árnyalatod?

9 megjegyzés:

Ányi írta...

Mustár és karamell... micsoda párosítás!! Nagyon jó ötlet!

Unknown írta...

Bár annyira nem vagyok oda a sárga színért, ez az árnyalat engem is megfogott. Olyan melegséget sugároz, őszies szín, mégis még a nap melegére emlékeztet, a méz édes izét és a karácsonyi mézesek illatát érzem...
Csak egy szín, mégis milyen sokat jelent.

Halász Csilla írta...

mindigis oda voltam ezért a színért de nem igazán az én színem.....:)

ursa minor írta...

Nekem mindig csak másokon tetszik a sárga, magamon sosem nem tudom elképzelni ruhadarabként.
Viszont tudtomon kívül én is közelítek a divathoz: tavasszal rátaláltam egy csau színű táskára, azóta elválaszthatatlanok vagyunk, vagyishogy most már nagyon divatosak :)

kastanie írta...

Odavagyok ezekért a színekért, a sárgákhoz sajnos sápadt vagyok, azokban csak gyönyörködöm.

pixiebell írta...

Oh how lovely ..that is my cloche hat :-) I love mustard yellow!

juditsd írta...

mustarsargat en leginkabb szurkevel szeretem....

csigaszabo írta...

A sárgák közül kettőt is szeretek, az egyik a napraforgóméz
, amikor kikristályosodik, és borostyánszínben pompázik, a másik pedig a kicsorduló telt napsárga.
A barnás tónusokat meghagyom az őszi erdőnek, és ott gyönyörködöm bennük.

Szabó Zsófia írta...

Nekem a vanília sárga és a karamell tetszik. Csalóka, hogy ugyanaz az árnyalat másként mutat különböző anyagokon (bőr, textil, fa stb.). :o)
A táska meseszép!!!