2011. június 9., csütörtök

Labdaváros lakóinak is kell egy táska:-)

" Labdaváros lakói büszke kis emberkék voltak: elmesélték, hogy amikor esténként a tüzet körülülik,
hallgatják krónikásaikat, akik hősi labda-dalaikban éneklik meg népük történetét. Azt tartották magukról, hogy ők a Nap gyermekei, aki szeretetből a saját képmására formálta őket ilyen szép gömbölyűre. Úgy gondolták, minden fontos dolog kerek a világon: az égitestek, a Föld, amin állunk és persze a legfontosabb ennivalók is - a frissen sütött zsömle, az egészen kis erdei bogyók és az egészen nagy, kerek dinnyék. Ezért szeretik a guruló almát és az összes fajta gombócot, különösképpen azokat, amelyek tökéletesen gömbölyűre sikerülnek...
... Labdaváros lakói ma igen nagy boldogságban élnek, azt hiszem. Nem háborúznak,csak eszegetnek, mert békében élnek - elsősorban önmagukkal."   / részlet Mirtse Zsuzsa és Jankovics Marcell Égforgató csodagyűrű  könyvének Labdaváros lakói című  meséjéből  /


Örök gyermeki részem fürdőzött ebben a mesében... így született meg egy újabb horgolt körökkel és nemezgolyókkal tarkított táska ... talán éppen labdaváros lakóinak:-)


Ha már meséknél tartunk, akkor erre a táskára ha nézek, folyton visszanéz.
Így kapta a nevét egy jól ismert magyar népmeséről :
Egyszemű, kétszemű, háromszemű.


Őt nem tudom beilleszteni a mesés gondolatsorba, 
de mindenképpen azt kiabálja égszínkék hangszínén: 

4 megjegyzés:

Feszter írta...

Szerintem az égig érő fa egyik ágának a részlete, vagy körtéfa, körtéfa....
Szeretem, ahogy a nemezgolyókkal bánsz! (ha még nem írtam volna ;))

Cinó Anyci írta...

Szia Colette :)

Én Edina/Cincóanyci vagyok, és kislányomnak keresnék nálad egy táskát, kitűnő bizonyítványáért. Régóta vágyik rá, és nagyon szereti az oldaladat. Timi komoly kishölgy, 9 és fél éves, de legalább 11-12 éves kamaszlány érettségével megfűszerezve. Kérdezte, hogy esetleg, iskolatáskát tudnál-e készíteni neki? Én persze mondtam, hogy a gerince miatt nem biztos, hogy jó ötlet, de most megkérdezlek, vállalsz ilyesmit? És még egy kérdés, hogy jelenleg narancs-sárga táskából van - e választék? Köszönöm, szép napot kívánok! Edina / Cincóanyci :)

orsolya vanessza kiss írta...

ÓHA.. PÁR NAPIG NEM VAGYOK... ÉS MICSODA SZÉPSÉGEK KÉSZÜLNEK ITT :)

Colette írta...

Köszönöm, nagyon találó a körtéfa:-)
Minden ami gömbölyű, az szerelem!

Kedves Edina,
szívesen készítek neki táskát.
Szeretném ha a részleteket e-mailben beszélnénk tovább:
ludvig.nicolette@gmail.com

Vanessza, kedves... ezek olyan elfekvők voltak... az egyikbe például még a tavasszal kezdtem bele:-) A kis türkiz leveles, na ő friss teljesen:-)