2011. április 27., szerda

Virágeső





...avagy virágok eső után:-)

A tegnapi hímzőkeretes képpel együtt formálódott az asztalomon... ezért a rokonság.

Élvezet csinálni... minden túlzás nélkül szerelem:-)

Egy lírikus hölgy/nő táskájába tudom elképzelni, akiből árad a női minőség:-)
Nem tudom, hogy 100 nőből ez ma hányra lehet igaz?
A kérdésem legyen inkább gondolatébresztő, mint provokatív.

( Nagyon igyekszem a praktikusság szempontjait is figyelembe venni a készítéskor, ezért
most a hátoldalán kipróbáltam egy zippes rejtekzsebet... )

4 megjegyzés:

Süle Mónika írta...

Épp arra gondoltam, hogy nem csak szépeket varrsz, hanem egyúttal hasznosakat is!!! Remélem én is olyan nő vagyok aki ilyet bújtatna a táskájába, mert.... ha lenne táskám. Egyszer sok pénzem lesz és akkor majd jól bevásárolok nálad, mert bizony pont olyanokat varrsz amik nekem nagyon de nagyon de nagyon tetszenek!!!

Colette írta...

Örülök neked:-)

KisVirágh írta...

Colette!
Ez nagyon gyönyörű!!!!! Pont nekem való :)))))))))

Zelnice írta...

ez valami gyönyörű!