2011. április 21., csütörtök

Recept

Az elmúlt három napban olyan hatékonyan dolgoztam/alkottam,
mint még soha. A recept pedig rém egyszerű. 
Számítógép kikapcs, varrógép bekapcs.
Mondtam én, hogy egyszerű:-)

Aztán tettem bele a hatékonyság fokozására egy kis csavart,
 miszerint minden megrendelt táskát három  ( nem azonos színű )
példányba készítettem el... ha jól számolok, így három táska helyett lett kilenc.

Az energiaszintem emelésére beiktattam egy kis mozgást 
 kifogytam a kifogásokból ( ...szél sem fúj, eső sem esik... )
 miért is nem megyek el futni?
Igazából ez volt a hatékony munka jutalma:-)

Az eredmény? 
Az sem marad el...

... a TAVASZI SZÜNET után mutatom.



Áldott Húsvétot!



5 megjegyzés:

Kri írta...

Nagyon várom ! :D

Nyitnikék írta...

Én is áldott húsvétot kívánok Neked sok szeretettel, és a "nagypéntek" után nagyon várjuk és vágyunk az újjászületésre is.

Otthon Művek írta...

Én is!
Békés Ünnepet!

csigaszabo írta...

Áldott húsvétot kívánok, és jóleső pihenést a családdal!

Csilla írta...

Ez a recept nálam is mindig beválik, tuti a sikere!!! Kedvencem!

Áldott,napfényes napokat Neked és szeretteidnek!