2011. január 9., vasárnap

Arcvonások - Boldizsár Ildikóval

A portrésorozat ismert személyiségeket vagy a hallgatók előtt eddig még ismeretlen embereket mutat be.
Boldizsár Ildikó mesekutató:
Számos hivatása van: meseterapeuta, író, kritikus, esszéista, etnográfus és szerkesztő, a
főiskolán meseesztétikát tanít. Ő maga így ír az általa művelt meseterápiáról: „mindazok számára lehetőséget nyújt önmaguk megtalálására és rendezésére, akik életük bármely szakaszában krízishelyzetbe kerültek: veszteségek, gyász, válás, magány, átmeneti vagy tartós egyensúlyvesztések esetén, párkapcsolati problémákban, kommunikációs nehézségekben és a szorongások oldásában. A meseterápia életkortól függetlenül alkalmazható, de a legtöbb páciens a 20-50 év közöttiek köréből kerül ki. Érdekesen fejtegeti, hogyan tart az embernek tükröt a mese, és hogyan tükröződnek nehéz élethelyzetek a mesékben, és az milyen megoldásokat kínál rájuk.



A riportot ITT hallgathatjátok meg. 
( az oldal keresőjébe írjátok be, hogy ARCVONÁSOK...
  ha a dec. 24-i műsor nem működik, akkor a dec. 30-i ismétlésre kattintsatok.
Ha több időt is tudtok rá szánni, akkor a dec.24-én van egy riport a Kovács Ákos énekessel
 valamint Wirtz Ágnes művészettörténésszel és Wirtz Albrecht közgazdásszal ,akik a Meseterápia központ alapítói.)



6 megjegyzés:

Kriszpicur írta...

Képzeld Colette!
Itt olvastam róla először,és azóta megvettem a meseterápiás könyvét,mivel januártól -fejlesztő pedagógus lévén-fejleszteni fogok gyerkőcöket,és nagyon érdekelt az ő "terápiás" módszerét:)
Köszönöm neked!!!!

Piroseper írta...

Köszönöm, hogy felhívtad a figyelmet erre a riportra. Meghallgattam, és biztosan nem csak egyszer. :)

Mona írta...

Én a minap olvastam Vele egy interjút az egyik babás-mamás havilapban. Nagyon megtetszett! :)

Strugamano írta...

Köszönettel hallgattam az riportokat!

Feszter írta...

Köszönöm, hogy megosztottad! Közel egy éve hallottam őt először, nagyon szimpatikus ember, és tetszik amit csinál.
Érdekes, hogy most jutott eszedbe, mert a gondolat nagyon összecseng saját életemmel és terveimmel.
Eszter

Colette írta...

Lányok, nagyon szívesen ajánlottam... és hamarosan egy személyes találkozóra is invitállak benneteket Paloznakra:-) Figyeljetek nagyon!