2010. november 12., péntek

Szivárványos nap

A mesés napjaim megfejeltem egy szivárványos nappal.
Nem fogjátok elhinni, de délelőtt elugrottam kocsival a városba, 
és útközben találkoztam az égen egy szivárvánnyal...
... igen Istenem, legyen meg a Te akaratod:-)

Papírra vetettem hét-nyolc apróság tervét.
Közös vonásuk, hogy mindegyik színes és kerek.
Az "alapanyagokat" a Talizmán fonalcsalád Szivárvány 
gyermekéből készítettem körkörös horgolással.
Maradnak az öszvérmegoldások... a varrás a véremben van:-)
Szép-szép dolog a fonalas kézimunka, de mit ér az egész, 
ha nem varrhatom meg csak egy pindurkát:-)))

Ezekhez éppen egy gombócnyi fogyott, ha egy kicsit megbíztattok, 
akkor az elmaradt terveimet is elkészítem egy második gombócból, 
de már csak a jövő héten...

Legyen szép hétvégétek: Colette



Megvásárolhatók a MESKA boltomban.

1 megjegyzés:

Tímel írta...

óóóó, az a kis gömbölyded szerelem első látásra :)